Sunday, August 2, 2009

sebulan lagi

dalam mase sebulan jer lagi aku akan menjalani hidop mcm biase...rindu nyer dekat motor ku...
lagi dekat nak balik lagi terasa something wrong between me n olie...oh no!!!
aku nak die yg jemput aku kt airport nnti...aku nak die org 1st yg aku akan jumpe nnti...
aku try nak buat bodo jer pasal ape yg si akashah cakap semalam tapi aku still nk terpikir jgk..dan mencari ape silapnyer aku...aku mmg la harap jodoh aku kuat dgn olie tapi aku jugak selalu pasrah dgn ape yg ditentukan oleh Allah swt...andai itu bukan jodoh ku..aku terima...walaupun dalam hati aku hanya ade die ...aku akan cube perbaiki ape yg tak patut ku lakukan...
pasal berat badan tu...akan ku cuba turunkan sedikit...hehheehe...
ah! ku cube tenangkan hati dan motivasikan diri...jgn sedih n pikir sgt pasal lelaki nie..buat sakit jiwa jer...mmg la aku sygkan die...mungkin inilah antara dugaan org bercinta..ade jer salah paham...dah ler dok jauh2...tawakal jer..

No comments:

Post a Comment