Tuesday, August 18, 2009

aku dan a.....

tetibe aku terpikir nak try cntact dengan a....... dan say sorry kat die..sbb aku rasa mcm bersalah pun ade...entahlah yg pasti aku rasa mcm tak senang hati kalau tak say sorry kt die..mane la tau kalau2 die ingat aku nk cari gaduh ke...ishk...tak best la kalau ade orang tak suke kat kite...aku terlalu mengikut perasaan sangat time tu...perasaan 'cemburu' agaknye...
biar la aku yg 'tua' nie memulakan 'bicara'...kalau die ok...alhamdulillah..tapi kalau die 'menolak' salam ku...its ok..yang penting aku dah do my part...
terpikir jgk macam mane nk mula kan 'bicara'...erm...
aku try add die dalam tagged..akhirnye requestku diterima...akhirnye..aku pun memulakan bicaraku...ayat pertama ku...mestilah memohon maaf jikalau ade perkara yang membuatkan die terasa hati ke...maaf ku diterima...dan die pun pohon maaf jugak jikalau ape yg die lakukan selama nie menyingung perasaanku..lega rasanye...so lepas nie tak yah nak pikir teruk2 sangat berkaitan dengan perkara yg menyakitkan 'medula oblongataku'...budak2..biaselah..dah manje pulak tu...n satu lagi jiwang oooo...
biarlah..sume tu hanya dalam dunia cyber yg tiada penghujungnyer...
perkenalan diteruskan lagi...dan die mula bertanyakan prihal ku bersama olie...aku citer ckit2 jer...die betul2 rasa bersalah sebenarnye..menurutnyer tak terniat nk mnggu 'my relations'..
die pun segera mggangap aku mcm 'kakak' pulak..jgn angkat2 sudah..coz aku anti...with that title...cerita diteruskan merangkumi abg joy.... iskandar@olie dan akashah...
ok lah budak nie..tapi semmgnyer manje...
erm harap2nyer tak de lagi perselisihan paham lepas nie....bak kata akashah buat 'rilex' jer...yeah!!

No comments:

Post a Comment