Sunday, August 2, 2009

salah aku ke?

semalam susah giley nak lelapkan mata nie...asyik pikirkan ape yg di'taip'kan oleh akshah dlm msg tagged...cara die menasihatiku membuatkan lagi aku rasa aku nie teruk sgt...mesti olie ade story ckit2 kan pasal aku kt die...entah lah tak nak pikir yg bukan2..
aku dengar balik ape yg pernah aku rekod perbualan antara aku n olie...time tu tgh angau sungguh..hehehhe...tergelak jgk bile aku dgr balik...tapi bile pikir balik ape yg dibagitau oleh akshah..mmg la ade yg betulnyer tapi...mcm mane dgn aku...perasaan aku..hati aku..ade die pikir...
aku sedar yg aku nie bukan la pompuan yg lemah lembut gemalai...tapi bukannyer selalu aku cakap rock2 dgn die..n die pun kdg2 ter'rock' jgk dgn aku...so fair la kan...
teruk sgt ke aku...awal2 lagi aku dah warning die kalau ade ape yg tk puas hati cakap terus terang..tapi die tak pernah pulak nak cakap...bile aku tanya..die cakap tak de ape2...
so skrg bile bile akashah bgtau suruh aku cakap elok2 lembut2 jgn rock sgt n satu lagi jgn terlalu ber prasangka sgt buat relax jer...aku ter confius sekejap...why?..pyco lembut2..?
tak paham aku...maybe olie ade story kt die pasal si a_____ kot...yelah b4 this aku pernah tanya olie pasal bdk tu..tapi dah olie ckp be 'perofesional' jgn peduli benda lain..so aku pun agreed la...but maybe olie still ingat aku berprasangka yg bukan2 kot...thats why la kot...
entah lah...skrg nie pulak dah semmgnyer susah nak bercntact dgn die coz tiap kali aku kol tak pernah nak angkat...so byk la benda yg menjadi tanda tanya...dont know la whats the problem kan...tak kan dah tak nak angkat kol aku kot...ahhhhhhhhhhhh aku tak nak pikir yg bukan2 ...aku harap die ok jer...
tapi yg pasti sekali lagi die berjaya membuatkan aku 'sedih' untuk kedua kalinyer pada hari lahirku...thanks!!

No comments:

Post a Comment