Thursday, September 3, 2009

geramnyerrrrrrrrrrrrr..........

geramnyer hari nie...dah sampai 3hb aku kol tk jgk angkat2...busy mane sgt?..mengalahkan sultan Brunei sibuknyer..nk angkat calling sekejappun tk bleh ke?..bukannyer aku nak gayut lama2 pun...jauh2 nie..just nk tanya boleh tak ambik aku nnti masa kt airport..kalau tak boleh aku cnfrm ngan adik or sepupu aku..tlg diorg ambikkan kt airport..kdg2 tension betul la...nak buat bodo pun sakit hati jugak..dulu bukan main beriya-iya suruh aku balik..tak sabar nak jumpe kt airport la..nie dah tggl 2 hari aku nk balik...ape berita pun tak tahu...
die jgk suruh nnti cnfrmkan betul2 flight jam berapa..sampai m'sia jam berapa?..now ape dah jadi..sampai aku kena ( terpaksa) cntact dgn housemate die la...adik die la...semata2 nk tanya pasal die...malu jgk la aku...iye la nnti org ingat aku yg terhegeh2 cari mamat nie...eeeeeeeeeeeee geram aku dibuatnyer...bulan2 puase nie..sabor je lah...

tarik nafas...........ok esok last day..kalau die tak de respons jgk...dan aku kol die tk angkat jgk...mmg aku nak buat bodo dan tak tahu jer...malas aku nk sakitkan kepala aku pikir pasal die lagi...yg penting aku balik jumpe family n sahabat2 aku...
paling dirindui.. ape lagi..motor ku la..

No comments:

Post a Comment