Tuesday, September 29, 2009

ape nak jadi nie

Dah nak dekat sebulan aku balik Malaysia nie…dan nak dekat sebulan jgklah hidup aku tanpa ‘die’…mmg rasa lain ckit iya lah nk dekat 2tahun jgk bercinta tetiba putus mcm tu jer..kdg2 aku pun tk paham…aku semmgnyer tk puas hati lagi nie sbb tk dgr dari mulut die sendiri cerita sebenarnyer..
Kalau ikutkan ceritanyer mcm tak logik jer kan mcm zaman dulu2 lak tunang tak tau sape n tk pernah tgk sape…sume kawan2 aku mmg tk caya klau aku citer pasal nie..aku rasa mcm ade sesuatu jer yg die sembunyikan dari aku…kalau aku tanya adik angkat die lebih2 nnti byk pulak soal dan asyik membela abg kesayangan die lah…
Sekarang nie pulak aku kol dah smmgnyer die dah tk nk jawab..dgr jer suare aku terus letak fon….kdg2 aku fikir balik ape la salah aku nie…tk kan lah sbb aku ke London sumenyer berubah….

No comments:

Post a Comment