Friday, July 24, 2009

jumaat yg mendung...

ermmm....dari pagi mcm nak ujan jer...akhirnyer ujan jgk..tapi ujan kt sini kejap jer tak mcm kt m'sia...ujan lama2...
mcm biase ber'ym' dgn pah...n sahabat2 ku yg lain...topik hari nie...pasal pah n sorg bdk pompuan yg tak dikenali pun secara rasmi pun..tetibe mcm nak gaduh pun ade..sumenyer disebabkan salah faham jer...tapi 2 2 terlaser lak ayat...la nie kan banyak website mcm fb,tagged,frndster...etc...asyik membalas comment sampai tersalah anta kt org lain..itulah jadinyer...aku cakap jgn layan la bdk tu..lagi layan kite yg sakit hati....
aku pun sbnarnyer tak suke kt bdk nie...dah ler mcm perasan 'cute' jer...ermmm....entah la..tapi malangnyer 'die' ade kaitan ckit2 dgn aku...tu la gatal sgt nak ber'angkat2' dulu...tgk ape dah jadi....aku nie dah ler anti 'angkat2' nie...kakak angkat..abg angkat..adik angkat..last2 terangkat pulak...entah lah...
'syg' pada abg angkat biasenyer tak sama cam abg kandung...sbb abg kandung tak leh cintan cintun.../ kawin....but abg angkat sebaliknyer...
tak nak lah jeles yg bukan2 kan tapi sakit mata dan otak la bile...adik angkat paggil abg angkat nyer 'syg'...mgkin nak main2 tapi ade batas nyer...kalau abg angkat 'die' tu bukan 'pak we' ku tak pe jgk...=(
tapi aku malas nak port sgt bab2 nie dah...buat sakit kepala jer..dah ler aku nie ade mgrain...
lastly..kalau ade jodoh ade la...

No comments:

Post a Comment