Sunday, July 26, 2009

ice Age3..3D



yesterday...25july09....aku...abg nasir...kak mili..n farra...kuar jalan2...pas tu tgk ice age3..3D tu..best citer tu..aku nie dah semmgnyer peminat citer animasi mcm tu...mcm bdk2 lak kan..sbb tu aku tak caya yg aku nie dah nak masuk 26tahun..sbb aku terasa mcm 16jer...hehhehe...mmg tak sedar diri kan..tak ngaku tua...biar la umur berapa pun janji dlm hati tetap sentiasa mude... =)

kecik ati ngan olie...aku kol then cakap la yg num fon lame die ade org pakai...pas tu aku tanye la sape yg pakai...die cakap tak tau..dgn nada yg tinggi lak tu... aku ckp tak pe lah tak tau pun..tak kisah..akan tetapi disbbkan line yg tak berape clear...agaknyer...masing2 tak berape dgr ape yg dicakapkan..so die jadi lagi marah dgn aku...lain yg aku tanye tapi die ingat aku tanya soalan yg sama...lagi la kawan tu naik angin agaknyer...tibe2 line terputus..aku pun dah malas nak dail balik...karang tk clear lagi..aku jgk yg dimarahnyer..aku jgk yg sakit ati...biar lah... =(

No comments:

Post a Comment